اخبار

رضایت ۹۰ درصدی مشترکین و امداد خواهان از خدمات امداد خودرو سایپکو

admin-ajax

به گزارش واحد روابط عمومی امداد خودرو سایپکو و تایید واحد کنترل و بازرسی ، با توجه به تاکید مدیرعامل محترم در راستای فعالیت های مبتنی بر افزایش رضایت مشتریان، اجرای برنامه های جامع و مدون در این خصوص در دستورکار قرار گرفت که منجر به رضایتمندی مشترکین و امدادخواهان در طی طرح امداد نوروزی سایپکو شد.

 

براین اساس و طبق نظرسنجی های انجام شده با به کارگیری ظرفیت های نرم افزاری و سخت افزاری امداد خودرو سایپکو رضایت مشتریان و هموطنانی که در طی دوره طرح نوروزی از خدمات امدادی این شرکت استفاده کرده اند به ۹۰٫۳۲ درصد رسیده است. و لازم به ذکر است  حدود ۵۰ درصد از خدمات ارائه شده به افراد غیر مشترک و در راستای نیل به شعار و هدف (سایپکو پشتیبان هر خودرو) می باشد که این امر باعث افتخار ، مجموعه می باشد

 

در طرح امداد نوروزی ۹۳ با توجه به برنامه ریزی و راهبردهای امداد خودرو سایپکو در حوزه سنجش نظرات مشتریان، خدمات ارائه شده حداکثر پس از ۲۴ ساعت به صورت تلفنی از سوی همکاران کنترل خدمت مشتریان بررسی و میزان رضایت ایشان اندازه گیری شد.

 

سوال شوندگان به پرسش هایی در خصوص نحوه ارائه خدمات، عملکرد و مهارت امدادگران، زمان انتظار رسیدن امدادگر به امدادخواه، کیفیت قطعات یدکی، زمان تعمیر و راه اندازی، نحوه برخورد پرسنل مرکز تماس و امدادگران پاسخ داده اند.

 

براساس این گزارش در طرح امداد نوروزی۹۳  بر خورد مناسب و تخصص فنی لازم در ارائه خدمات امدادی  و سرعت در امر امدا رسانی با ثبت رکورد ۷ دقیقه از عوامل اصلی کسب این افتخار بزرگ می باشد.

 

 

 

 

درباره نویسنده

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *